27 Haziran 2011

Sahte Ünal Aysal'dan İnciler !

Bildiğiniz gibi twitter'da ´Ünal Aysal ´ ismiyle bir twitter hesabı dolanıyor ilk başlarda bu hesabın gerçek olduğu sanılsada gerçekler sonradan gün yüzünde çıkmıştı . İşte bu sahte bakşan'dan inciler ...





#Bursaspor Lampard 'ın imzalı formasını almak için görüşmelere başladığını borsaya bildirdi. #banagelensonkisamesaj Atletico Madrid Başkanı Enrique Cerezo 'dan : 'zaaaaa xD'
#Bu hafta en az 3 transfer yapmazsam istifa ederim Ama her branş dahil toplam 3 Sonra vay efendim ben anlamadım hani istifa edecektin demeyin 

#Gökhan Zan ile 3 yıllık yeni sözleşme imzaladık. Transfer yaptık saysanız olma mı?
#1.2 milyon Euro alan Gökhan Zan'a yeni sözleşme için 400 bin Euro önerdim. Mesajı almıştır herhalde!.. Zaaaaa xD 
#Özel jetimle Lyon'a; Ederson, Kallström ve Pjanic transferi için gidiyorum. Büyük ihtimal yedek kalecilerini alır dönerim. 
#Aha! Nobre 'nin sözleşmesi feshedilmiş. Bu hangi mevkide oynuyordu? Hazır bedelsiz iken alayım. Beyin bedava yaa!!
#Okan Derici Galatasaray'ımızda. Kimdir nedir bilmiyorum ama aldık yani bilginiz olsun.
#Şu anda Florya 'dan geldim. Mustafa Sarp beni gördüğünde ya yolunu değiştiriyordu ya da saklanıyordu çalıların arkasına.

Arada bazı iğneleyici tweetlerde olsa mizahi yönde bakıldığında gayet komik ve gülünç tweetler çıkmış ortaya .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...