8 Eylül 2011

Bu Sezondan Ne Bekliyoruz ?


Hepimizin bildiği gibi sezon bazı takımlar için kötü bitti . Şike skandalı patlak verdi , bu skandal da bazı takımların canı yandı , yanmaya da devam edecek gibi . Herkes radikal kararlar beklerken yeni federasyondan şok bir karar geldi Play Of . 2.dünya ülkelerinin futbol liglerinde ki bu sistem bize ne getirecek doğrusu merak ediyorum , ama bunu zaman gösterecek .


Biz ise sezon'a geçen senenin yıkıntısı ile başlıyoruz , fakat bu sefer daha iddalı ve dirençli geliyoruz . İmparator önderliğinde çok iyi bir takım kuruldu bana göre . Zaten öyle uçuk transferleri sevmem .Yaptığımız transferler gayet yerinde nokta atışı diyebilirim tek soru işareti bence Riera ; yunanistan ligi takımlarından Olympiakos'dan alınan Riera olympiakos'dan performansı beğenilmediği için gönderildi . Yunanistan'da iyi oynayamayan bir isim bu lig de nasıl oynar bilemiyorum ama Riera'yada güveniyorum umarım yüzümüzü kara çıkartmaz .
Gelelim bu sezondan ne beklediğimize . Bu sezondan benim beklediğim ne şampiyonnluk nede başka birşey , tek dileğim özlenen Galatasaray'ın geri gelmesi ki bu sinayalleri de hazırlık maçlarında fazlasıyla gördük .Umuyorum bu sene özlenilen Galatasaray'a kavuşuruz . 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...